Przeprowadzki Instytucji

Przeprowadzki Instytucji Porównaj ceny przeprowadzek instytucji. Wypełnij prosty formularz, a:

  • otrzymasz kilka niewiążących oferty cenowych,
  • bez żadnych kosztów i zobowiązań,
  • oszczędzisz czas i pieniądze.

Porównaj ceny przeprowadzek

Przeprowadzka instytucji

Przeprowadzka instytucji jest bardzo podobna do przeprowadzki firm. Jednak procedury w instytucjach są zazwyczaj bardziej restrykcyjne. Dlatego planując przeprowadzkę instytucji warto zwrócić uwagę na kilka istotnych punktów.

Osoba odpowiedzialna za przeprowadzkę

Przede wszystkim warto wyznaczyć jedną osobę która będzie koordynowała cały proces przeprowadzki. To do niej będą mogły zwrócić się osoby z różnych działów z pytaniami i to ona będzie odpowiedzialna za kontakt z firmą przeprowadzkową. Bardzo usprawni to proces przeprowadzki instytucji gdzie czas odgrywa ważną rolę.

Procedury dotyczące przeprowadzek instytucji

Niektóre instytucje posiadają specjalne procedury w związku z przenoszeniem dokumentacji. Przed przeprowadzką warto sprawdzić czy takie procedury funkcjonują w Twojej firmie.

Bezpieczeństwo dokumentów

W instytucjach znajduje się dużo dokumentacji. Przed przeprowadzką instytucji warto zrobić porządki i wszystkie zbędne dokumenty wysłać do archiwum. Dokumenty poufne należy przewozić w zamkniętych szafkach. W ten sposób nie będziemy musieli dodatkowo pakować i rozpakowywać dokumentów.

Transport dokumentów i archiwów

Szafki z dokumentami są bardzo ciężkie. Firmy przeprowadzkowe najczęściej posiadają specjalne wózki, które pomagają przy ich transporcie.

Warto jednak zabezpieczyć dodatkowo wszystkie ruchome elementy mebli przed ewentualnymi przemieszczeniami a tym samym uszkodzeniami.

Najczęściej wystarczy oklejenie szuflad czy drzwiczek szafki taśmą klejącą. Jeśli nie jesteś pewien czy takie zabezpieczenie wystarczy to warto skonsultować to z firma przeprowadzkową.

Rozmieszczenie rzeczy w nowym miejscu

Szafki należy dokładnie oznaczyć, do jakiego departamentu należą, a także wskazać numer pokoju do jakiego mają trafić oraz nazwisko osoby odpowiedzialnej.

Takie oznaczenia usprawnią proces przeprowadzki instytucji, a jednocześnie zapewnią bezpieczeństwo dokumentom poufnym.

Dodatkowe zapisy w umowie z firmą przeprowadzkową

W umowie z firmą przeprowadzkową, warto zastrzec dodatkowo klauzulę o poufności danych. W ten sposób ustrzeżemy się w pełni przed wyciekiem informacji.

Porównywarka cen przeprowadzek

Zaoszczędź pieniądze. Znajdź i porównaj firmy przeprowadzkowe które przeprowadzą twój urząd lub instytucje. Wypełniając prosty formularz w ciągu 24 godzin otrzymasz oferty od kilku firm przeprowadzkowych.

Porady przeprowadzkowe: